شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت زیرساخت در گفت و گو با وایمکس نیوز:

تلفا و تفتان هنوز می‌توانند مجوز تلفن اینترنتی دریافت کنند

خسروي

شنبه ۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۹:۰۰


به گفته مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت مذاکرات برای واگذاری مجوز اوریجینیشن به تعاونی‌‌های تلفا و تفتان همچنان ادامه دارد.

وایمکس نیوز - محمود خسروی با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر مزایده ترمینیشن و اوریجینیشن نتایجش مشخص شده و راه برای ورود تعاونی‌های تلفا و تفتان همچنان باز است.
وی افزود: پیش از اعلام برندگان مزایده ترمینیشن مذاکرات با این تعاونی در حال انجام بود به نحوی که ما برای کمک به این دو تعاونی تصمیم به واگذاری مجوز خارج از مزایده داشتیم و هنوز هم مذاکرات در حال انجام است.
خسروی با بیان اینکه اگر این دو تعاونی شرایط به دست آمده در مزایده را بپذیرند می‌توانند مجوز ارایه تلفن اینترنتی را از زیرساخت دریافت کنند.
وی با اشاره به اینکه این شرکت‌ها همچنان در حال فعالیت در این بخش هستند و ما هنوز ممانعتی در فعالیت آنها ایجاد نکرده‌ایم، گفت: برای رفع نگرانی‌های امنیتی باید این شرکت‌ها در چارچوب قانونی فعالیت کنند و امیدواریم هر چه زودتر این تعاونی‌ها نیز نسبت به انعقاد قرارداد اقدام کنند.

وی بیان کرد: زیرساخت به هیچ عنوان به دنبال ایجاد مشکل برای بخش خصوصی نیست و در برخورد با موضوعاتی از این دست نگاه حمایتی داشتیم و تلاش می‌کنیم هر چه سریع‌تر این مشکل برطرف شود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو